Vem där??

I kväll är jag och Max ensam hemma då M är på gallej med grabbarna. Jag nattade Max som vanligt och gick sen ner och kollade på tv. Plötsligt hör jag nå mystiska ljud och jag lokaliserar dem till övervåningen. Är det Max? var min första tanke. Men han brukar alltid ropa eller gråta när han vaknar och nu var det bara ljud av att det var nån som gick däruppe. Plötsligt slutar ljuden. Rädd som jag blir när det händer sånt här när man ensam så bestämmer jag mig för att gå upp och kolla.
Ser att Max dörr står på glänt så då var det ju han iaf. Kikar in hos han men han ligger inte i sängen, går då in till vårt sovrum och där ligger han ihopkrupen i våran säng och sussar.
Mitt lilla spöke!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, så han kom upp i sängen själv? :)

2009-07-26 @ 10:41:06
Postat av: Tina

Jajjemen det gör han. Och inte ett ljud. Mysko!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback