Jul snart???

Näe så illa är det inte än. Men idag har vi inhandlat den första julklappen iallafall. Tidigast ever tror jag bestämt. Vet iaf en som kommer att bli glad. :-)
Annars har vi mest målat idag faktiskt. Tänk att det finns så mkt yta på ett hus!!! Mattias som är höjdrädd skickades upp på taket och måla övervåningen. Själv stod jag på säker mark och målade fönster. Hihi!! Max han var hos Farmor och busade medans. Farmor har för den delen gått och träffat en gubbe hon och det tycker jag är såååå roligt för henne. Hoppas på att han är en bra gubbe nu. :-)
Vi är rätt less på regnet och skitvädret vi har och tankarna och funderingarna är många på att ta en resa för familjen till solen. Men det är lite saker som ska kollas upp först så får vi se sen. Men lusten att rymma från regnet finns kan jag lova!!!
Näe nu ska jag kika lite på andra bloggar här innan sängen kallar!!
Kanske blir badhuset imorgonbitti med Maxen. :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj ja det var tidigt :) Det är ju födelsedag först här :) i oktober.. innan dess gudbarn x 3 som fyller. Så julklapparna får vänta lite.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback