LIA-försening

Ja jag skulle ju egentligen ha påbörjat min LIA på Folksam i måndags, men då Mattias fortfarande är dålig så blev jag hemma hela veckan för att ta hand om Max som Mattias ju inte orkar med att ta hant om när han har så ont.
Så den här veckan har jag fortsatt inskolningen av Max på dagis och nästa vecka på måndag ska jag börja min praktik är det tänkt. Då är Max färdiginskolad och får vara på dagis medans jag har praktik och Mattias jobbar, om han blir bättre, annars får Mattias vara hemma i lugn och ro och Max får vara på dagis ändå.

Ringde min handledare idag och berättade läget och efter samråd med Nova så har jag som önskemål att få jobba 9-16:15 istället för 8-16:15 för att minska ner Max tid på dagis den första tiden och det gick bara bra enligt min handledare och som kompensation och för att ta igen veckan jag missat så erbjöd jag mig att ha praktik 2 dagar på min självstudievecka vecka 9. Så nu känns det bra att allt har löst sig med praktiken och allt praktiskt runt det..

Nu är det bara Mattias kvar som ska bli frisk och få må ba igen och slippa attackerna och obehaget i magen som kommer och går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback