Gangstar

Ja då var det så dax att snart få starta som säljare för detta tuffa och coola klädmärke. Gillar det sååå mycket. Sen är det roligt att få ha lite kläder som inte alla barn springer omkring i och detta till inte alltför dyra priser. :-)
I julklapp så fick jag ju en bra starthjälp av svärmor till inköp av visningskollektionen och det är jag sååå tacksam för!!
Den 31 januari så ska jag åka ner till Stockholm och gå på en träff för Gangstar-säljare där dem visar upp vårkollektionen. Ska bli spännande!!!
Och den 9 Februari släpps den nya kollektionen, så det är bara att boka in ett party för den som vill och som värdinna kan jag säga att man får bra erbjudande om man bokar ett party just nu. Man får köpa 4 plagg men behöver bara betala för 3 + att man får värdinnerabatten som vanligt + att man får en hemlig gåva till sig själv (värd 100 kr). Inte illa!!
Och vill eller kan man inte ha/gå på något party kan man handla direkt utav mig också. Nemas problemas!


   

Kommentarer
Postat av: Miian

Gangstar äger!

Ska med köpa lite nytt ur nya kollektionen när den släpps.

Dock är jag väldigt sur för att dom ändrat kvallitén på jeansen.

Lowa har jeansen med stjärnor,i minsta storleken,nu beställde min syster till sin prins,och de var inte alls jeans(iga) utan mjuka och hemska :P

Så jag hoppas dom tar tillbaka de gamla igen då ska Lowa få nya i en större storlek.

Lycka till med försäljningen!

Postat av: Madea

Nej, fyfan vad kul! grattis :D

2009-01-03 @ 14:33:11
URL: http://carliings.blogg.se/
Postat av: Linda

Va roligt för dig! Hoppas du får åka runt på en del nu framöver :D

2009-01-03 @ 18:48:58
Postat av: Jenny

Jag är intresserad av att ha ett klädparty när vårkollektionen har kommit ut! :)

2009-01-04 @ 18:15:41
URL: http://jenkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback