Första dagen för oss båda

Ja idag var så första riktiga heldagen för både Max och mig på våra nya ställen, han på dagis och jag på min praktik.

Och det har gått bra för båda två, skönt!!
Max hade gråtit när Mattias kom och hämtade han och det var för att han just blivit rädd för ett av barnen som skrek på avdelningen breve som är en avdelning för barn med speciella behov. Dem hade gått in dit och lekt en liten stund men tydligen gillades det inte av Max då ett av barnen skrek i högan sky. Då vart lille Max rädd. Men det gick över fort som tur var. *ler*
Nu ligger han och sussar sen ett tag tillbaks, hoppas han sover gott nu inatt!!

Själv har jag haft en lärorik dag med mycket information att ta in. Snurr snurr i huvve!!
Har fått suttit med och lyssnat på en del samtal som inkommit och jisses vad man lär kunna en del känns det som. Men jag är ju inte helt ute och cyklar iaf skönt nog, utan förstår en hel del, men just att ta de där besluten som min handledare gör, dit känns det som att man har en bit till. Men ju mer man får sitta med ju mer lär man sig ju. Och vem begär att man ska kunna allt efter första dagen? Hihi!!!

Kommer iaf bli en rolig och lärorik period, ser framemot imorgon!

Nu blir det att kika runt lite här och sen soffan!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad skönt att det går så bra för er båda. Trevlig kväll på er! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback