Dag 2 på inskolningen

Idag har det gått jättebra, Max har knappt haft tid att vara med oss utan det är leksakerna och dem andra barnen som har lockat. Han följde t o m med sin inskolningsfröken ut i ett annat rum och lekte lite utan att vi var med, sen var han in och tvättade händerna på toaletten utan oss. Om det går så här bra ska vi få testa imorgon att lämna han en stund.
Men jag tror att han lär lära sig gå snart så han inte blir översprungen av alla barnen. Haha!!
Men han är snart där. Han står mer och mer själv utan att hålla i sig och så har han ju faktiskt börjat gå mer och mer på hela foten när han går. Så det står nog inte på!!
Imorgon är sista dagen jag är med och skolar in sen tar Mattias över allt själv.



Kan du vissla??

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad skönt att d går bra =O) d brukar d göra.

Vilket dagis blir d då?

2009-01-15 @ 15:02:24
Postat av: Linda

Vad skönt att det går bra!



Vilgot leker jättebra också o gör ingen större notis om mig inte. Jag får leka med de andra barnen så länge medan han springer runt =) Lite nytta vill man ju ändå göra när man ändå är där haha.



Kram o lycka till imorrn!

Postat av: Miian

härligt att det går så bra för er och Maxen verkar trivas!

Stegen kommer nog komma snabbt nu när han ser hur alla andra tar sig fram,jag hoppas det blir så för mitt fegsnöre iallafall!

Lycka till med lämningen imorgon!

Kram

2009-01-15 @ 19:21:23
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback