Torsdag

Ja då var snart den här veckan till ända oxå. Max är inte riktigt sig själv än men hoppas på att pencillinet börjar verka ordentligt snart. Idag har han varit med mormor sin hela dagen och myst och lekt. Men matlusten finns inte riktigt hos Max som annars aldrig tackar nej till mat, tror att han gjort det 2 ggr i sitt liv. Haha!!
Enligt vågen våran har han inte gått upp nånting sen vi vägde han för 2 månader sen, men har ju att ta av så det är ju ingen fara men det känns inge roligt ändå när han inte är sådär matglad som han alltid annars är. Men det blir väl bättre snart....

På söndag ska jag ha mitt första Gangstar-party och det ska bli skoj!! Kan ju säga att det redan börjar ta slut på vissa storlekar så man ska inte vänta för länge med att beställa det man vill ha. Så det är stor efterfrågan på kläderna och det förstår jag. :-)
Jag ska börja göra mer reklam jag oxå, har inte haft tiden till det tyvärr pga all sjukdom. Har fler partyn på G iaf. Skoj!!

Näe nu ska jag in och kika lite på mailen innan jag kryper ner...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ska bli skoj på söndag :) vi blir nog 8st som det ser ut nu kanske dyker upp nån till oxå det vet man aldrig..Förstår att stolekarna går åt få se va som finns då :) kraam

2009-02-19 @ 20:31:00
Postat av: Heidi

Ja d var ju synd att jag jobbar då när Malin ska ha,, men jag tänkte du kunde komma i Mars eller nåt hem till oss.

Har ju just varit på ett och ruinerat mej ;P

Hoppas Max blir frisk snart kram // H

2009-02-19 @ 20:49:38
Postat av: Heidi

Jag får väl glutta lite på webbshoppen först då =O)

Men vågar vänta tills den tionde törs jag nog,, eller?? =O)

2009-02-21 @ 22:13:31
Postat av: anki.

Hoppas partyt går bra!!

Ja den är från ikea, vet inte exakt hur hög men jag skulle säga att den känns lagom ;) Vi är hur nöjda som helst!! Hon verkar trivas och den är enkel att klättra upp och ned i. Å vi..åtminstone jag..får bra plats att ligga bredvid!

Postat av: Heidi

Jamen gör d snälla =O)

2009-02-22 @ 22:34:53
Postat av: anki.

Vi har kompisar som har den och som också är nöjda!!

Jaså han är pigg igen, skönt!!! Hoppas Ebba får gå sina 3 dagar den här veckan iaf =)

2009-02-22 @ 23:17:29
URL: http://ankibjork.blogg.se/
Postat av: Heidi

Är lite in love i dessa south baggy jeansen med rosa stjärnor på och Pyret mössan finns den i Dellans stlk?

Sedan Olivia tröjan och Rut tröjan =O) har du nåt av dessa kvar nu?

2009-02-23 @ 14:32:35
Postat av: Heidi

Isf Kan paketet levereras hit på Dellans fyra års dag =O) dryga åttahundra borde d vara värt ?? =O)

2009-02-23 @ 14:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback