Det sinar

I Gangstar-lagret. Vi har ju bara hållt igång sen 9 februari och redan har en del storlekar tagit slut. Ett plagg är det slut på helt och det är den underbart tuffa jeanskjolen Robyn som jag inte ens har hunnit fått i min visningskollektion än. Fast det kan hända för den som har tur att det finns nån enstaka kvar i nån storlek, man får chansa.
Hade jag haft en tjej hade jag lätt köpt den kjolen iaf, fatta att den blev så poppis fast alla säljare inte ens har kunnat visat den live.

Det plingade nyss till i mobilen och jag har ett paket att hämta från Gangstar, synd att jag inte har bilen hemma nu bara. Jag hoppas att det är min beställning som kommer, för kundernas kan det inte vara då jag beställde i veckan, så snabba kan dem inte vara iaf. Fast ett plus för kunderna om det var deras såklart. :-)

På söndag ska jag ha ett till party i Storvik. Ska bli kul!!!

Kommentarer
Postat av: Nikita

jag hade också köpt den kjolen om jag hade haft en tjej =)

fick hem mina gangstar kläder igår , eller ja albins, i love them!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback