SÅ var ledigheten slut!!

Åter till vardagen i morgon. Känns både roligt och trist lär jag säga.
Känns som att det kommer att bli en tuff termin i skolan och med långa dagar för Maxen på dagis. :-(
Men det ska bli skönt att komma tillbaks till vardagen igen med allt vad det innebär. Mindre tid till det man vill göra dock.
Kanske vi ska planera in en resa att ha och se framemot??
Men som det ser ut just nu med allt runtikring så känns det ovisst att ge sig iväg också.

Så vad har jag gjort av denna sista lediga dag då??
Jo jag har haft Gangstar-party härhemma med höstens NYA kollektion. Fanns en del man vela ha såklart och hejda sig lite fick man allt göra. Man får dela upp köpen helt enkelt. *ler*
Idag vart det handlat:
1 par baggyjeans
1 par mysbyxor med stjärnor
1 v-ringad tröja med tryck
1 hemligt plagg

Max har lekt och busat härhemma hela dagen och verkligen testat vårat tålamod i dag. Hur mkt energi och bus finns det i en 20-månaders??

Nu sover han gott i sin spjälsäng iaf sen ett par timmar tebax och jag ska ta och dra mig tillbaks till sängen också så man hinner få några timmars skönhetssömn innan klockan ringer imorgon.......

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till i plugget imån :)



Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback