Liten update

Nu var det nån dag sen jag blogga. Men när det är sommar ute så finns det så mkt annat att göra om dagarna. :-)
Härhemma håller vi på å målar och målar på vårat hus och förråd. Men det är går ju sakta men säkert när vi har en liten herre som en av oss ska vara med. Men häromdagen var han faktiskt några timmar hos Mattias tremänning med familj, de har en dotter som är 10 år som älskar barn och Max gillar henne massor så då fick han vara där ett tag medans vi målade. Jag var uppe på höga höjder och målade. Karlsson på taket var jag riktigt!!

Storviks badet har vi hunnit med också. Maxen var den enda som badade dock. Jag halvdoppade mig. Men jag ser gärna att det är liiiite varmare i vattnet innan jag doppar mig. :-)

Idag var jag och Max hem till Theo och Maria så barnen fick leka lite. Men i början var de osams mestadels och skulle ha samma leksaker men sen så lekte dem så fint ihop och tom pussades och kramades. Hihi!!
Theo är ju lite mer gåpåig än vad Max är och det gillar inte Max riktigt. Men han har lärt sig att säga ifrån mer och mer och idag röt han ifrån ordentligt vissa gånger. Sötis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback