Jobbigt besked

Igår fick vi ett jättejobbigt besked om Max kusin Olivia. Läkarna har konstaterat en svår form av leukemi (blodcancer) på henne.
Shit alltså!! Ska man behöva gå igenom nå dylikt när man bara är 14 år??
Ja det finns inte ord just nu som beskriver allt jobbigt som är och kommer att bli.
Tänker sååå på denna levnadsglada lilla tjej och hoppas för allt i världen att behandlingarna kommer att gå vägen. Hon har ju verkligen hela livet framför sig.

Nu har jag 2 i min närhet som kämpar hårt mot denna fruktansvärda sjukdom som cancerhelvetet faktiskt är. Min älskade mamma och nu Lia.
Jag gråter inombords och hoppas hoppas hoppas att jag får spendera många långa fina år med er.

Vem bestämmer allt skit?????

Kommentarer
Postat av: miian

fy fan alltså!

Skickar er lite kramar,livet är allt bra orättvist ibland!

Postat av: Linda

Usch och fy blir så ledsen när jag läser detta...

Hoppas allt kommer ordna sig!

2009-08-13 @ 09:49:21
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är verkligen skit!! Det borde inte existera..

2009-08-13 @ 12:15:50
Postat av: Malin

Ja usch va livet är orättvisst... vem f.a.n bestämmer?????? kram på er

2009-08-13 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback