Från tjejkvällen



Foto lånat av Sandra

Kommentarer
Postat av: miian

oh vilken partybild :)

Du ser verkligen fräsch ut,för det är väl du till höger?



Precis som du skrev så är det jobbigt till en början med när klockan slog sju imorse och jag infann mig på jobbet kändes allt så naturligt,så nog ska man väl överleva att jobba några månader till innan nästa ledighet :)



Njut nu på er sista vecka!

Postat av: Linda

sommarfräsch du är syster!! Gillar verkligen brallorna :-)

2009-08-11 @ 21:13:01
Postat av: Jenny

Vilken bra fotograf ni hade ;)

2009-08-11 @ 23:30:17
Postat av: Heidi

wow vilken partypingla ;) Du jag funderar på söndag ? har inte bestämt mej än. Kan jag lämna ett kanske?? Kram

2009-08-12 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback