Vi testar

att låta Max bara få sova 1½ timmes middag på dan nu from idag och hoppas på att han sover bättre.
Ikväll har han inte alls varit nå gnällig som man ju kunde tro att han skulle kunna vara. Han har varit en riktig myskille. *älskade barn*
Idag efter dagis var vi in en sväng och grejjade lite innan vi gick ut i lekparken här utanför och Max styrde sina numera snabba steg mot gungorna och där stod jag och gungade han i över en halvtimme för sen kom Max farmor och fortsatte gunga på. Han bara älskar att gunga. Men tyvärr är babygungan trasig så han får nöja sig med en gunga som är ett dubbelt bildäck där han sitter längst ner. Men han njuter i fulla drag!!!
Så fort Max kommer ner på nedervåningen på morgonen så tar han sina skor och vill ut. Klockan 06.... *ler*

Idag har jag även hunnit fått negativt besked om sommarjobb där jag hade praktiken inom privat försäkring, trist men sånt är livet och deras förslut...
Men bara att ta nya tag så idag har jag sökt 2 nya jobb så nu är det bara att vänta och se vad som händer.

Nu ska jag i säng här så jag hinner få några timmars sömn innan klockan ringer.


Max favorit sysselsättning inomhus. Riva ut alla skor och det händer VARJE dag.....

Kommentarer
Postat av: Nikita

jepp joen har albin också å ja tog 2y ,, skulle nog ha tatt 1y ja me , men de går å vika upp å ställa in midjan så blir de bra :P

Postat av: malin

hihi tänk att barn är så intresserad av skor i den där ålden,, bästa som finns att riva fram skor och lägga dom lite här och där.. Kram på er

2009-04-29 @ 19:58:27
Postat av: Jenny

Vad söt han är Max! :)

Ska du med på lördag nu då Tina?? Vi hoppas ju på det! :D

2009-04-29 @ 21:27:08
URL: http://jenkiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känner igen det där med att hämta skorna och vilja gå ut!;)

Underbart att de vill vara ute iaf!

2009-04-29 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback