Max

Det händer såå mkt med Max nu så man hinner inte med riktigt.
Idag när vi gick förbi en gunghäst i lekparken så sa Mattias typ att titta där är hästen, efter en liten stund gav Max ifrån sig ett gnäggande ljud, men vi trodde inte riktigt på det först att han menade just hästen, Så jag frågade Max hur hästen låter och mkt riktigt så lät han som en häst igen. Knappt jag kan ju det. Haha!!!

Om vi säger ifrån till han när han inte får göra nånting tex trycka på och av dekodern då vänder han sig till oss bannar oss och hytter med fingret och säger : -Ajaj.

Han älskar att gömma saker och att leta på det han gömt, ibland hittar han inte sakerna på en gång och då utbrister han förvånat: -Mähh

Ja det är bara en del av grejjerna han har för sig nu. Han blir så stor, han var ju nyss den där lilla plutten som bodde vid mitt bröst dygnet runt. Älskade barn!!!



Kommentarer
Postat av: Nikita

Tips! Rockefella tävling i min blogg, tävla gärna!!

http://nikital.blogg.se/2009/april/tavling-rockefella.html

2009-04-08 @ 02:00:15
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: therese

gullisen då så roligt när det händer nya saker det gör det här med kan jag lova hahahah spännande

2009-04-08 @ 07:32:05
Postat av: Sophy

Jaa den är verkligen superfin! =) Längtar till sommaren nu, så man får klä honom i alla somriga kläder..=) Jag hoppar över partyt nu dessvärre, jag har handlat så mycket åt honom redan, så jag har lite köpstopp..hur de nu ska gå..haha..=) De är väl dags att man handlar lite åt sig själv ett tag nu också, för den egna garderoben sinar verkligen..

Ha en trevlig påsk!!

2009-04-08 @ 13:16:37
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Hugo

Max har fått fin cykel,,men var är Max hjälm...??? hihi fundera hugo;)

2009-04-08 @ 19:59:10
Postat av: miian

ohhh lilla/stora Maxen vilken fin cykel ahn fått,nästan likadan som Lowas,dom är toppen!!!!!



Visst händer det massor nu,hinner inte heller med.

Det bara rabblas nya ord hela hela tiden.

Var får dom allt ifrån ;)



Kram

2009-04-08 @ 21:35:48
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback