Lördag

Lördag kväll och här sitter jag alena, Lilleman sover och Mattias är på fotbollskväll med grabbarna.
Så just nu har jag det lugnt och skönt!! Men det står väl inte på förrens Lilleman gör sig hörd igen. Natta han i sin sän gidag gick inge bra, han har ju lärt sig att sätta sig upp och då ska han gör det hela tiden och resa sig mot spjälorna så tillslut gav jag upp och tog med han in i våran säng. Och där skulle han sitta hela tiden ända tills han vart sååå trött så han nästan stupade. Haha!! Envis som en röd gris är våran älskade son!!

Hans 2 framtänder är på väg att bryta sig igenom tandköttet ser man, men det tar visst lite tid för dem att ta sig fram jämfört med dem 2 gaddarna på nedre plan som han har fått.

Idag vid 16 åkte jag och Max till mamma/mormor och vart bjuden på mat. Syster Linda var också där med sin busige hundvalp Ozzy. Max busade en del med Ozzy men tyckte allra först att han var lite otäck, men det släppte efter ett tag.
Vid en 18:30 åkte vi hem då Max var trött och skulle få komma i säng och få välling.

Ja och här är jag nu och ska nog ta och lägga mig breve Max i sängen och läsa lite läxa.

Tänker på er D och S, hoppas allt ordnar sig till det bästa!!!


Kommentarer
Postat av: Miian

Förstår att du längtar,det är nåt kopiöst kul där.

Så ladda med sömn och ett bra humör och massor med pengar så kommer du med fynda så det står härliga till.

har du nåt spec du ska köpa eller det är "allt"?

kramis

Postat av: Anonym

Hej hej,, ville bara önska trevlig resa =O)

ta många kort så man får se lite =O)

har ju aldrig varit in där bara åkt förbi =O)

Kram H

2008-09-07 @ 12:42:01
Postat av: Miian

hej babes!

allt bra inför resan?

Den där Mätgiraffen är i filttyg och Lowa har fått den av en polare till mig,minns jag inte helt fel så är den faktiskt ifrån Gekås,så kolla där =)

Kram och ha en underbar resa!

2008-09-07 @ 19:02:03
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback