Härligt solig helg!!

Ja vädret har varit helt underbart dem här dagarna. Vi har varit ute en hel del och Max har fått lekt i sanden och gungat. Han smakade på sand för första gången igår och det var ingen jättehit tyckte han. Haha!!
Nu är han ute och går med sin pappa och jag har fått tagit ett välbehövligt ljuvligt skumbad.
Om nån timme kommer Sandra förbi och hälsar på en sväng. Skoj!!
Näe nu ska jag inte spilla värdefull tid här utan jag ska ladda ner ett nytt Bank-Id så jag kan logga in på FK:s sida igen och spana in hur många dagar vi har kvar. :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Mysigt med sol ju :D

2008-09-22 @ 11:54:38
Postat av: nikita

de är inte våra armringar dem har sånna på babysimmet =)

Postat av: Anonym

åh skönt att veta att det finns fler,nu känns det genast mycket bättre ;)

Hur mår ni?

mycket plugg nu eller?

kramis

2008-09-22 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback