Fredagen

Nu har jag en "Tina-morgon" och eftersom jag inte kunde somna om efter att Max och Mattias gått upp så satte jag mig vid datorn i lugn och ro. :-)
Max vela ju såklart inte somna igår som vanligt i sin säng. Så vi la oss i våran säng och myste och fast han var toktrött så vart han helt plötsligt superbusig och lekte att han vart jagad av Mattias fast Mattias inte ens gjorde nån antydning av att jaga han. Jisses så han slängde sig över mig och vände sig sen om och kollade på Mattias och sen kastade han sig över mig igen i tron att han var jagad. Haha!!!
Han hade så roligt och skrattade gott så tillslut låg vi allihop och skrattade.
Efter buset somnade han och jag bar över han i sin säng där han sov till kl 00 i natt. Då vaknade han och riktigt gallskrek. Lillplutten då!!
Men natten har iaf varit bra så det är ju skönt.

Igår kom Anna förbi och hälsade på i några timmar. Max tyckte det var riktigt roligt med en ny lekkompis. *ler*
Lätt att man tröttnar på mamma och pappa ju. ;-)

Idag händer det väl inte så värst mkt, blir väl till att gå ut och leka lite i sandlådan med Max iaf.

Fick höra av D och S igår och det var skönt, höra att det var ok just nu iaf. Tänker på er och ska hålla tummen för att allt går bra!!!

Näe nu ska jag nog ta och kika vidare innan jag ska gå och käka lite frulle. Mums!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för igår, jag hade superroligt, mysigt och trevligt!



Ha en härlig lördag :)

Postat av: Linda

Ha en skön Lördag i sandlådan nu då! :-)

2008-09-20 @ 10:29:54
Postat av: N

Aw vad söt bild:)

2008-09-20 @ 10:36:16
URL: http://privateinvestigation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback