Fredag

Hej hopp!!
Idag har jag varit trött och seg mest hela dagen. Men en del har vi hunnit med iaf.
Imorse var hela familjen på barnsång på öppna förskolan och det tyckte Max var spännande, speciellt trumman som ledaren slog på. *ler*
Sen stannade vi kvar en timme och Max lekte lite och vi pratade en del med Maria och Johan som var där med sin Theo.
Sen var det hem och käka lunch och sovtime och efter det åkte vi till Brolins Rör och pratade en del om badrumsinredning och rörmokerijobb. Vi ska ju göra om vårat badrum uppe i höst och ska bestämma oss för hur vi ska ha det.
Ett tag var vi helt inne på att ha ett bubbelbadkar, men sen när vi insåg vilka pengar det är så har vi tänkt om lite. Så just nu lutar det åt ett vanligt badkar fast ett som det är mer lättstädat under. Vill vi ha bubbelbadkar sen och vi tycker att vi har råd med det om några år så kan vi ju alltid byta ut till det om vi bara ser till att det blir förberett med el dragen dit nu vid renoveringen och det är väl lika bar att göra det så kan man ju ångra sig sen.

Vi har valt att inte kakla badrummet uppe utan vi kör med våtrumstapet. Blir billigare så och sen ser man snabbare om det skulle bli nån fuktskada.
Ja så vi har lite projekt här nu framöver. *ler*

Ikväll somnade Max utan problem i sin egna säng, hoppas han sover där ett tag nu Busen!!
Nu ska jag kika runt på lite bloggar här innan jag ska parkera min rumpa i soffan.

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad skönt att han somnade i sin egen säng. Jag har försökt några timmar nu med Nova men icke. Nu sover hon i vår säng ändå!! Trevlig helg!

Postat av: Anonym

Hallå i stugan =O), vi skulle inte få sätta in typ bubbelbad på övervåningen?? d skulle inte hålla för d sa styrelsen ? bor i ett korthus tror jag haha,, må så gott, Kram H

2008-09-06 @ 09:39:52
Postat av: Linda

Åh, jag kommer o inviger badkaret åt er sedan när badrummet är klart ;-) sakna

2008-09-06 @ 10:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback