Vintertid

Jag hann precis bara somna så vaknade Lilleman och var jätteledsen, tog över han till sängen men inte ens det fick han att sluta gråta så jag fick upp och studsa en liten sväng innan jag kunde lägga han breve mig igen i sängen och somna om. Vaknar vid en 01:45 av att Mattias står vid sängen, han och några till hade åkt hem lite tidigare. Vi pratade lite sen somna jag om igen och vaknade kl 06:30 av att max sätter sig upp i sängen. Kom genast på att klockan bara var 05:30 med den nya tiden så jag tog han intill mig och fick han att somna om tack och lov, men bara i 1 timme till så kl 06:30 vela han vakna på riktigt. Ja bättre än halv sex iaf.
Men man tycker ju att han borde sovit till minst 08 när han somnade så sent, men så är det aldrig med han. Han har liksom sin tid att vakna oavsett tid han lägger sig på kvällen.
Men nu sover han igen här och hoppas han sover i 1½ timme så jag kan vila lite.

Vakna era barn tidigare??


Kommentarer
Postat av: anki.

Ebba åt välling vid 6 nån gång, sen sov vi allihopa till 10.15...fast gamla tiden då, men 9.15 är inte så dåligt det heller!!

2008-10-26 @ 10:13:47
Postat av: Miian

tidigare?nehe minsann här sov vi till 9 imorse-katastrof!

7 är lagom för mig:)

Postat av: Heidi

Jag skulle tycka d var trevligt men kruxet är att jag jobbar till 16 och då är väl försent gissar ja?

men jag kanske kan sluta lite tidigare om jag har tur.

2008-10-26 @ 15:53:40
Postat av: Malin

Har du börjat med packlistan än då? ;) Jag började idag haha! :D Ska vara ute i tid tss

2008-10-26 @ 17:30:07
URL: http://rustbloggen.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ja Emil vaknade vid fem!! Försökte hålla honom vaken lite längre igår...men det funkade inte...

2008-10-26 @ 20:35:42
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback