Torsdagen

Dagen började tidigt som vanligt då Lilleman prompt ska vakna kl 06:15 jämt. Men vi låg kvar i sängen länge och när grabbarna klev upp för frukost så låg jag kvar och läste i min skolbok.
Förrutom plugg idag så har vi hunnit med en tur på stan för att sätta in pengar och växla in mynt på kontot. Och även storhandlat på ICA.
Ska även tillägga att denna vecka har vi klarat oss utan godis och gotta. Det ni!! ;-)
Fast jag fuskade iofs igår med en kondisbit (dammsugare). Men förrutom den är det stora framsteg för oss. Hihi!!

Var även in på Länsförsäkringar och hämtade kompendium som jag behöver tills nästa vecka i skolan och passade även på berätta lite om att jag gick utbildningen och så och den kände dem till så. Så får se då om man hamnar där eller ej nångång?? Vem vet??

Imorgon blir det sångstund för oss hela familjen på Öppna förskolan, ska bli skoj!! Få se om Max är lika fascinerad över trumman då också eller om sången kan locka lite. Hihi!!

Näe nu blir det en frukt och sen sängen för min del. Har lovat Mattias ledigt imorgonbitti. Hehe!!

Kommentarer
Postat av: anki.

Hann inte med att se det där! Hoppas det var en trevlig sångstund =)

2008-10-10 @ 11:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback