Lovely!!

Ja Max har haft en underbar natt och kväll igår. Han fick vara uppe med oss och kika på lite tv och gosa i soffan, ända till 20:15, då tog Mattias han och gick upp och la han. Där sov han sen hela tiden i sin säng utan att vakna ända till kl 03 inatt, då hämtade jag in han till oss och där somnade han om på en gång och sov till 06:40 imorse. Jihoooo!!!
Hoppas det fortsätter. *ler*
Själv fick man äran att få sovmorgon idag och jag sov ända till kl 10 idag. Hihi!!

Efter lunch idag ska jag och Max och mamma/mormor åka till Gävle och strosa och sen tar vi Köpis och där möter syster/moster upp. Ska bli skoj och umgås lite alla vi.

Sen får vi se vad kvällen bjuder på, men förhoppningsvis lite god mat och lite god dryck till och en och annan Singstar-låt och Buzz-spelande. ;-)

Vad händer för er idag??



Bjuder på en busig lekbild med Max inne i sin leksakstunna

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha fångad!! Skön bild :D



Ja du vet nog vad jag ska pyssla med, men till kvällen vet jag inte. Blir väl en lugn filmkväll, skulle gärna bytt med er om man inte var så förbaskat trött på kvällarna.

2008-10-04 @ 13:33:12
Postat av: Linda

Hihi, där i ska man väl inte sitta heller toker!



Trevlig med familjedag! Vi har också umgåtts m mormor idag =) alltid lika mysigt.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback