Fredagsmys!

Jag och Mattias har kommit överens om att vi ska bjuda den andre på fredagsmiddag nångång ibland och att vi kör varannan gång. Mattias var den som gärna ville starta så igår var det så dax för middagsmys.
Jag vela inte veta vad det skulle bjudas på så jag höll mig undan från köket och lekte med Max uppe och i soffan medans Mattias ordnade med maten. Var riktigt spännande att vänta!!!

Så igår bjöds det på kyckling/pastagratäng. Jättemumsigt och enkelt, det kan vi gärna göra fler ggr. Till efterrätt fick jag glass med blåbär och hallon.
Var så mumsigt så!!
Så nästa gång är det min tur, får se om vi tar det nu på fredag eller avvaktar nån fredag.
Tror jag vet vad jag ska göra, är iaf nånting jag velat prova många ggr men aldrig gjort. *ler*


Kommentarer
Postat av: Linda

Låt mig gissa.... gryta? ;)

2008-10-11 @ 12:18:22
Postat av: Anna/Levindas Värld

Nämen vilken kanonidé, va roligt!!



Ha en lika mysig lördag :)



Kramis!

Postat av: Bondbrud

Oj så lyxigt det lät!

Bjuder Tomas på mat så blir det pizza..;-)

2008-10-11 @ 15:32:47
Postat av: Tina

Linda// Näe faktiskt inte. ler

2008-10-11 @ 18:24:55
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback