Flitiga

Idag har vi varit flitiga härhemma. Efter lunch kom Mattias mamma förbi och tog en prommis med Max och då passade vi på att åka och hyra en borrhammare. Så sen satte vi igång och borrade upp massa saker i Max rum, så nu är det så tjusigt där så. :-)
Bild på det kommer!!

Max var väldigt svårsövd ikväll och vela inte ligga i sin säng utan bara vara i min famn, fast han somnade i famnen och jag la ner han i sin säng så vaknade han på en gån goch gallskrek. Riktigt mammig och famnig var han. Så jag testade att lägga han i våran säng med mig breve och där sov han oroligt och skulle kika att jag var kvar hela tiden. Tätt tätt skulle han ligga. Lillgubben då!!
Han har vart väldigt famnig hela sen eftermiddagen/kvällen så det beror väl på det. Hoppas han kan sova gott nu i våran säng och inte snurrar runt  alltför mkt för oss i natt så vi också kan sova gott. ;-)



Max är krypandes på väg till leksakslådan i pyjamas imorse

Kommentarer
Postat av: Miian

Hej babes!

skönt att ni fått lite gjort,men stackars Max och er som inte kommit till ro.

Lowa vägrar ju ligga tätt intill eller va i famnen,så jag blir liiiiite avis på er ;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback