Toppen!!

Det hade gått jättebra igår för Max att sova hos mormor. Han hade somnat och sedan vaknat efter ca 2 timmar och varit ledsen men sen somnat om igen vid en 23 och sovit ända tills kl 08:18 uatn att vakna en enda gång!!!! Jisses!!
Jätteskönt att allt hade gått så bra iaf.
Han vart glad när vi kom men var lite trött så han somnade i bilen. Sen har han varit klängig och gnällig hela dagen. Bara famnen och att vara nära nära som har dugit. Men nu sover han lillplutten. Förkyld är han än oxå. 1 vecka nu.

Idag hade jag ju Gangstar party och vi vart 5 stycken totalt med mig som kunde komma. Men vi köpte en del och jättebra rea var det också. :-)
Jag tycker om det här märket så mycket att jag har funderingar på att bli säljare faktiskt. Så jag har mailat dem och visat mitt intresse så får vi se vad dem säger. :-)

Detta är vad som väntas komma hem till oss:
    


Nu ska jag göra en etikuppgift här tänkte jag. Imorgon är det grupparbetsdax på Högskolan.

Ha en skön kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu packas det för fulla muggar här hemma :D Hörde från Therese ni också åker ner på torsdag, vi med :) Vilket sover ni på då? ;) Quality ligger vi på :) Skönt med hotellfrukost minsann! :D Kram!

Postat av: Tina

Malin// Haha jasså nis ka oå åka ner dan före. Vi ska också bo på Quality, det heter iaf quality airport hotel arlanda.

Världen är liten!!!! Vet du när man får checka in???

2008-12-01 @ 19:56:01
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Fint

2008-12-01 @ 19:57:32
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha samma hotell lite lustigt :P Tja du ingen aning! Vi kommer ju komma sent på kvällen! Båda jobbar... kolla deras hemsida :) sök bara på Quality hotell så ser du sidan :) arlanda är med i adressen tror jag :) skönt att bara hoppa på bussen utanför iaf! :D

2008-12-01 @ 21:34:08
URL: http://rustbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback