Tisdag

Max somnade gott igår vid 19:30 och jag kröp ner breve honom vid en 21 och sen sov vi hela familjen som klubbade sälar. Fast Max vaknade ju såklart nångång och vela ha nappen och sen levde han rövare och snurrade runt i sömnen, men vi fick sova bra allihopa till kl 07. Nice!!
Max är förkyld fortfarande men på gott humör ändå trots allt.

Idag kom jag på att det faktiskt är nästa vecka som vi åker till Lanzarote. Shit vad tiden gått fort!!
Jag som inte ens har börjat packa än, menhar lagt fram lite grann iaf som ska med och inhandlat en del av Max mat som ska med. Så packning det kommer vi då ha med en hel del. Haha!!

Idag var vi och storhandla mat på eftermiddagen, vart en hel del. Max fick ett paket med sagobok och skiva med godnatt-tema. Idag köpte vi även en pulka åt han som han får i present av oss, men han får den tidigare då vi ska ut och åka så fort han blivit frisk. :-)

Näe nu ska jag kika vidare här och sen se hur det går med läggningen av Max som inte sovit sen 11:30 idag, men han verkar vara envis och inte vilja sova trots att han somnade vid middagen idag. ;-)

Kommentarer
Postat av: Miian

Hoppas Max e bättre med förkylningen nu!

Mysigt att få sova ut någolunda iaf.

Lowa har plötsligt slutat gå..nu är det bara krypa som gäller..

men men det får komma när det kommer ;)

Max är väl oxå på g med att gå?

Guuud så skönt för er att snart komma iväg och leva lyx!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback