Sjukling

Ja nu har Max gått och blivit förkyld stackarn!!
Och gissa om vem som är vaken? Jo det är han det.
Han somnade vid en 20 och sen vaknade han av att han var jättesnorig och han grina och grina plutten. Så han fick komma ner till oss i soffan ett tag, sen gjorde jag ett försök med att få han att sova med mig i sängen och det gick ganska bra ända tills det vart jobbigt med snuvan igen. Plutt!!
Nu är han nere med pappan i soffan och det är tyst så han kanske har somnat eller så kollar han på Teletubbies.
Hoppas han kan få sova gott i natt utan att vakna hela tiden Lillgubben!!

Näe nu ska jag försöka att komma i säng här så jag orkar med en skolvecka på Högskolan igen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars plutten då! :-(

2008-11-24 @ 17:38:38
Postat av: Linda

bara Max moster som skrev, buggfel... bah.

2008-11-24 @ 17:39:21
Postat av: Linda

Stackars lilla max... hoppas du kryar på dig snart. Vilgot är också förkyld. Men jag tror han somnat nu ändå...



Kram

2008-11-24 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback