Måndag igen

och en ny vecka på intågande.

Studievecka även denna vecka och idag har jag faktiskt pluggat bra. Har suttit och gjort frågor inför tentan i Rättskunskap. Skrivkramp fick jag!!!

Vad bjuder den här veckan mer pådå för utom plugg??
Imorgon ska jag åka och göra cellprov, mindre kul men ack så viktigt!!
Och på Onsdag ska jag åka till tandläkaren och laga ett hål. Blääää!!

Vi ska även in till Gävle nåndag och hämta Max pass och hoppas på att tjejjen jag köpte barnvagnen via blocket hittar på bågen som ska vara till vagnen och så ska vi fixa ny sele till den. Ja just ja jaghar ju inte berättat om kapet vi gjorde. Vi hittade en Carena vagn på blocket som vi skulle ha som resevagn nu när vi far iväg och för den vela hon ha 35o kr, men när jag kom dit och skulle hämta vagnen så saknades en del av selen och en ny sån kostar 75 kr på Barnens Hus så hon prutade själv ner vagnen till 200 kr, men det var bara det att när jag kom hem så upptäckte jag att bågen till vagnen inte var med, men den ska hon leta på, hon har nämligen tvättat vagnen och plockat isär den och glömt satt tillbaks. Så jag hoppas verkligen att hon hittar den!!

fredag är det så invigning på nya Familjecentralen och det ska vi fira med dem tänkte vi. Så skönt att få komma till bättre och större lokaler igen!! Så nu kan man gå på Öppna Förskolan utan att behöva trängas alltför mkt igen. :-)
lördag ska vi även på dop för Max kusin Milton kl 15.
Och på Söndag tjejjer så är det ju Gangstar party klockan 15.. Glöm inte det!!!

Ja det var väl veckan i sin storhet, sen ska ju såklart det planeras inför resan med packning och gud vet allt.
Näe nu ska jag fylla min mage med lite ätbart här sen bär det iväg hem till mamma/mormor



Bilden är från fotografering jag och Max var på och bilden är lånad från deras hemsida.


Kommentarer
Postat av: katarina

Åhh såå fint kort!!!

2008-11-17 @ 17:20:33
Postat av: Heidi

Åh, vilken cooling =O),, Ska oxå till tandis på onsdag fast bara obligatoriskt fåfängebesök måste putsa upp dem lite =O)

2008-11-17 @ 18:18:23
Postat av: Anna

Vilken urmysig bild!!!

Postat av: Linda

Vilken fin bild!!



Låter som ni har en bra vecka framför er!



Kram

2008-11-17 @ 19:35:12
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/
Postat av: Maria L

Jättefin bild!!

2008-11-17 @ 20:01:18
Postat av: nikita

vilken underbar bild!!!

ja haha de va ju tur, fast västen blev inte egentligen något fynd för ja vann den för 170 kr så de blev ju nästan 200 me frakt :P

2008-11-17 @ 21:17:21
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Kisse

Jätte tuff bild :)

2008-11-17 @ 21:49:53
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Vilken underbar bild!!! Så söt :)

2008-11-17 @ 21:51:27
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: stina

Haha ska oxå till tandläkaren och laga på onsdag =)Hatar det men men.. Ja just ja får inte glömma klädpartyt,vilken tid var det? Kram

2008-11-17 @ 22:59:02
URL: http://stonies.blogg.se/
Postat av: Miian

helt underbar bild!!!

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖTNOS

2008-11-18 @ 11:38:42
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback