Lekt ABBA- Agneta

Jag börjar med att tacka för alla underbart fina kommenterar jag fått om korten på Max. Är jättenöjda med korten!!

Så var har hänt under veckan då?? Ja för det första så har en sundare livsstil påbörjats. Ett måste!
Sen har vi vart till Gävle en vända idag och hämta ut Max pass, som han är så fin på!! Fick en till kommenater idag av polisen om hur otroligt söt han är våran son. Då ler man med hela kroppen. Hihi!!

Vi inhandlade även ett par vinterhandskar åt Max på POP, inte det billigaste stället men dem var lätta att få på och hoppas kvalitén är bra oxå.
Sen vart det Valbo och IKEA för att handla nya lampor till vardagsrummet så nu kan man vara där igen utan att tro att man befinner sig i ett mörkerrum.
Sen vart det ett ABBA singstar inhandlat till Playstation 3, så det har vi skrålat ikväll jag och sambon och Max satt och kollade chockat på och önskade sig nog i säng. *ler*

Mamma och lillebror kom förbi nån timme oxå idag och jag bjöd på mat och dem busade och lekte med Max. Max diggar min lillebror jättemycket. Så kul å se!!

Imorgon ska jag och Max ha en dejt med Nelly och hennes mamma Linda. Antingen blir det badhuset eller bara hemmalek. Vi hoppas på badhuset, det är ju så skoj!

Näe nu är det sängen som kallar på mig här!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Maria.P ville följa med på söndag och Anna ville men vet inte än om hon måste jobba. Jag vet faktiskt inte när hon vet eller ej. Men det kanske inte gör nåt??

2008-11-20 @ 19:56:23
Postat av: anki.

Halloj! Hade nog missat det där med klädparty, ska nog träffa en kompis på söndag så jag tror inte jag hinner komma nåt. Är ju så fattig dessutom och jag vet att man ska betala på en gång när det gäller Gangstar......



Förresten skulle jag ju skrivit fler gånger att det var jättefina bilder på Max!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback