Inställt

Ja Gangstar-partyt vart ju inställt då hon som skulle visa kläderna hade åkt på magsjuka. Stackars henne. Urk!!
Så nu ska jag boka in ett nytt datum med henne och om jag får som jag vill så blir det på en vardagkväll 1-3 december.
Från 1 december börjar dessutom deras rea så det var ju kanske lite tur i oturen att det vart inställt, så får man kanske kläderna man kikat ut lite billigare. :-)
Återkommer om dag sen.

Så idag fick jag ju en fridag härhemma och inte har jag fått så mkt gjort för det. Har tvättat lite och lekt och hämtat in resväskorna. Ja för här ska det snart börjas packas ner lite grejjer inför avfärd.

Max sover just nu en stödvila, han har börjat vägra sova middag på förmiddagen och ändå är han dödstrött så idag slocknade han vid 11:15 och vaknade efter 1 timme, så därför är sömnen förskjuten, men han ska inte få sova längre än 30 minuter nu har jag tänkt.
Igår sov han endast kl 12-13:15 och då slocknade han bums kl 19 efter välling, men han vakande jätteofta och var ledsen och orolig, det blir liksom för mkt för han när han varit vaken så länge. Man tycker ju att han ska sova som en stock då men så funkar inte han, oftast blir det en stökig förkväll, men många uppvak.

Näe nu ska jag skicka iväg karln härhemma och köpa tidningarna.
Det börjar visst blåsa en hel del ute nu....

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja det där med sömn är inte enkelt att få till. Men man får pröva olika varianter så tillslut blir det säkert bra. Vi är på väg åt rätt håll här hemma och det är så skönt även om jag tycker att lilltjejen kunde sova liite längre än 6 på morgonen men men jag ska inte klaga. Nu i helgen har hon sovit i sin säng från midnatt till ca 6 utan att vakna så det är ett stort framsteg. Trevlig kväll!

Postat av: Bondbrud

Den 2:a december har jag me&i party ifall du glömt det och vill komma..

2008-11-24 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback