Gårdagen

Bara för att jag skrev att Max börjat sova bättre så vart det ju inte alls så, han vaknade dessutom på kvällen där och vela inte somna om. Det händer ju nästan aldrig annars. Haha!!
Men i natt har han iaf sovit som en gud!! Han somnade vid en 20:20 och sov sen till hör och häpna! kl 04:30 utan ett enda uppvak. Jihooo!!! Sen somnade han om hos oss och sov till 06:45.
Idag gör vi ett försök att hålla han uppe tills efter att han fått lunch, dvs bara en vila idag. Det är ju så det blir sen när han ska börja på dagis, vilket är snart.. Gah!!!

Nu är grabbarna ute och gungar och jag håller på att plugga, har precis gjort klart etikuppgiften så jag tar en liten paus nu innan jag ger mig på nästa del, civilrätten.

Sen några dagar kan Max klättra i trappen. Bergsklättraren våran!! Så nu lär man passa han så att han inte ger sig upp där själv.
Han försöker även stå själv utan stöd, han tränar och tränar. Så söt!!!
Sen är det ju gå och gå som gäller!!

Igår fyllde ju min älskling år och Max och jag firade han med att köpa en fin tröja och Guitar Hero till PS3. Sen var vi viäg och fixa pass åt Max i Gävle och han vart såååå gullig på sitt pass. Polisen som stod där var så fascinerad öve rhur söt han var. *ler*
Sen åkte vi till BarnensHus där svärmor shoppade massa leksaker åt Max i födelsedagspresent och julklapp. Vi köpte även en tallrik med sugplopp så nu ska han kunna äta bättre själv utan att man ska vara rädd för att han slänger ner den på golvet.

Nu ska jag återgå till studierna sen är det babysim kl 14:30-15:00

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, känner igen det där så fort man tror att nu så funkar sömnen bra ja då bjuder dom på en dålig natt :) Jag försöker också att få Nova att bara sova en gång per dag nu men dagar när hon sovit dåligt på natten och kliver upp innan 6 då är det jobbigt. Sömn är svårt :) Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback