Det är tyst härhemma....

Ja inge barnskrik eller barnprat. Både mamman och pappan i huset kan göra precis vad dem vill utan att behöva tänka på vad Lilleman hittar på. Ja vart är då han??

Jo han är hemma hos sin mormor och morbror och hälsar på. Tanken är att han även ska sova över där i natt. Men det får vi se hur det går. Han är ju inte vidare lätt med sömnen härhemma så vi får se hur det funkar att sova borta med nån annan än mamma och pappa. Men vi gör ett försök iaf. :-)
Annars är det bara till att åka och hämta han. Men som sagt vi gör ett försök. Kanske får vi sova en hel natt ostört. ;-)

Har passat på att packat lite och ska nu ta tag i Max klädhög som ska med.
Imorgon blir det Gangstar-party!!
Ha en skön kväll nu allihopa!!




Gofisen äter banan

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja riktigt synd, för jag ville så gärna åka! :(



Hoppas de går bra med Maxen ikväll, ni kan få behöva rå om varandra bara och få lite nattro.



Njuuuuuut så länge det varar iallafall! KRAM!

2008-11-29 @ 20:56:05
Postat av: Miian

åhhhh vad mysigt för er,kunna ladda batterierna och ägna er åt varandra.

Ladda inför reeesan med dessutom =)

Hoppas det går bra för Maxen inatt.

Kram

Postat av: Malin

Nej faktiskt inte börjat packa än :P Inte likt mig men varit mycket annat :) Ikväll har vi dock julpyntat och stökat till max!!!! :D Nu är det Hej mitt vinterland här :D hihi!!! Ska börja packa måndag då är jag ledig :) Hoppas vi slipper regn och det blir högtryck :D Sov sött!!!! Kram

2008-11-29 @ 22:45:17
URL: http://rustbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback