Update

Igår åkte jag och Max in till min mamma och hälsa på på sjukhuset, men innan det stannade vi på Köpis och gick i affärer en stund. Jag provade lite kläder men inget som passa bra tyvärr. Trist!!
 
Mamma skulle få åka hem igår på permission. Hon ska opereras igen för hålet i urinblåsan men dem kan ej göra det än då kroppen måste återhämta sig efter den förra operationen och urinblåsan lär få svullna av.
Så istället för att bara ligga på sjukhuset så fick hon åka hem om hon vela tyckte läkaren.
Hon ska ev tillbaka redan den här veckan eller nästa och få info om cellgifter och få svar på tumörerna som skickades iväg på analys.
Men fram tills dess får hon vara hemma, vilket mamma tyckte skulle bli skönt. Få sova i sin egen säng vilket hon inte gjort på över 2 veckor.

Idag ska jag och Max träffa Maria och Theo en sväng. Blir en tur med vagnarna.
Imorgon ska vi åka och träffa Linda och Nelly i Storvik
På torsdag ska vi på föräldragrupp och då har jag för mig att en biblitiokarie skulle komma och prata om spräket.
Så nog har vi att göra allt. :-)

Hur går det med Max sömn??
Jodå det går väl sådär. Vi har fuskat nu i 2 nätter och låtit han sovit med oss. Inatt sov han väldigt bra fast han sov med oss. Han vela inte ha mat förrens vid 5:30 och då åt han sist vid 20:30. Det är superbra fast han sover med oss och känner mjölklukten hela tiden.
Men i kväll ska vi lägga han i sin säng igen. Men oftast vaknar han efter ca 1 timme och villinte ligga där nå mer. Men så fort han kommer till våran säng så somnar han på en gång. Busen!!

Hur går det med Max mat?
Ja vi har nu provat potatis, morot, majs och blomkål. Dem två sista är klara favoriter. Gröte får han nu en hel portion på kvällen. Mums tycker Max.
Han har även fått päronpuré som efterrätt när han ätit majs så han inte ska bli hård i magen.
Sen har han fått majskrokar, vilket är jätteskoj att äta. :-)



Nu ska jag gå och lägga Max här en stund. Ha en bra dag nu i solskenet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback