Så duktig!!

Ja våran son är så duktig!! Han sov i sin säng ända till klockan 5:40 imorse. :-)
Igår kväll efter en skrikig kväll så somnade han tillslut i famnen vid 21:30. Där sov han i lugn och ro tills ca 02 då han vaknade till men nöjde sig med nappen som Mattias var upp och stoppade i.
Sen vaknade jag vid 05:30 och hade sprängfyllda tuttar. Kände att jag lära upp och pumpa ur om inte Max behagade vakna, men precis då slog han upp sina blåa ögon. Skönt!!

Jag är riktigt förvånad över att han sover så bra i sängen. Över förväntan lär jag säga. Inatt var han ju dessutom utan mat i nästan 10 timmar. Det går framåt. :-)
Hoppas det håller i sig nu.

Kommentarer
Postat av: Kjartanronja

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback