Max i egen säng!!

Jag vill börja med att tacka för allt stöd jag får här på bloggen och IRL. Det värmer ska ni veta.

Sen vill jag tacka min son som så duktigt sov i sin säng i natt. :-)
Efter en skrikig kväll fick jag han att somna i min famn och så la jag över han i sin spjälsäng. Där sov han 1 timme innan han vakna igen och jag sövde om han i min famn och sen sov han 1 timme till innan han vakna till och vela ha nappen. Men sen sov han ända till 4:30 i sängen och det utan att ha fått mat sen kl 20.30. Hur skönt som helst. Så han fick komma över till mig i sängen och tömma tutten som var sprängfylld.

Så nu hoppas jag att det ska gå lika bra ikväll/natt. :-)
Nu ska vi göra oss klara här för vi ska åka in till Gävle och där ska jag först klippa mig och sen ska vi hälsa på mamma.
Så ha en skön dag nu allihopa i det härliga vädret!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Kramar från mej,, d är tur hon e sådära envis iaf, då kommer man långt.
Tungt med sådana besked. Jag brukar tänka så ändå ibland att en människa tilldelas inte mer problem än hon själv klarar av.. brukar kännas lite bättre så.
Kram,kram och kram och så en jättelång kram från mej.

2008-05-09 @ 09:37:12
Postat av: Stina

En stor kram från mig...

2008-05-09 @ 13:26:10
Postat av: Bondbrud

Vad skönt att Max börjar gilla sin säng!!
Hoppas att det håller i sig.
Nelly fortsätter att tutta flera gånger på natten hon...
Har köpt ny ersättning nu så vi ska prova ge det på kvällen och se om hon sover längre då.

2008-05-09 @ 17:53:03
Postat av: Michan

Jag sänder all min pushing till Jette! Jag hoppas verkligen att hon blir bra! Ingen människa förtjänar något så hemskt som cancer. kram!

Postat av: Maria

Va bra att han är duktig att sova i egen säng! Något positivt i det jobbiga. Usch, jag har tänkt jättemkt på er de senaste dagarna, jag känner verkligen med er. Men det kommer att gå bra detta här ska du se!

2008-05-10 @ 10:18:58
Postat av: Pederstella

Lots of great info, keep up the good work!

2009-09-02 @ 08:24:51
URL: http://pederstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback