Dax igen

Igår var jag och Max upp på stan och där mötte vi sen upp Linda och Nelly. Vi gick och fikade lite och strosade i affärer. Nelly och Max är ju jämngamla så det är ju skoj!! Nästa gång kanske vi får ta en lekdate så dem får kika på varandra på golvnivå. *ler*

Igår vart även mamma inlagd på sjukhuset igen efter en massa strul med sin kateter. Den läker och dem vet ej vad som är fel utan hon väntar på att få göra en röntgen. Mamma är väldigt nere och det förstår jag. Det räcker ju liksom med det som är. Ev så lär hon göra en till operation och det vill hon verkligen inte, hon har ju knappt återhämtat sig efter den hon gjorde för 1 ½ vecka sen. Så just nu känns allt supertungt för oss alla. Det är så svårt att stötta nån som stöter en ifrån sig och som inte vill leva nå mer. Hur stöttar man nån som har elakartad cancer?? Man kan ju liksom inte locka med livet då det inte är en 100 % utgång. Ja det är jättesvårt verkligen!!

Näe nu ska jag ta och umgås med min sambo som kom hem på lunch här.
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh Tina! Jag lider verkligen med dig. Gud så jobbigt. Jag finns alltid här om du skulle vilja prata.
Skickar massa styrkekramar från mig och Alva!

Postat av: therese

skickar massa kramar från oss 3 finns här det vet du kramiz

2008-05-16 @ 14:49:23
Postat av: Bondbrud

Dax att ni kommer till oss tycker jag!
Kanske nåndag som passar nästa vecka?

2008-05-16 @ 15:26:59
Postat av: Linda

Du får bara finnas där och kramas, se till att hon får kramas med Max massor. Det gör vilken mormor som helst lite, lite, lite gladare iaf!

Kramar

2008-05-16 @ 17:59:15
URL: http://www.majsanfilosoferar.webblogg.se
Postat av: Samuelmonica

Incredible site!

2009-04-09 @ 08:13:40
URL: http://samuelmonica.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback