Vinterväder

Nu är vintern här med sin snö och sina minusgrader. Men hallå nu vill man ju ha vår!!

Max sover som vanligt. Han somnade redan 21:30 igår tillsammans med en mycket trött mamma.
Sen sov han till 04 innan hans mage skrek på mat. Matdax igen vid 07:30 och sen smög jag upp och han sov vidare, men bara till 08. När jag kom upp så låg han vaken, men inte var det dax för han att kliva upp då inte. Jag la mig breve han och efter en liten stund så somna han om gogubben.

Har suttit och lagt ut annonser på tradera igen. Är ju massa kläder som han växt ur och knappt hunnit använt. Så det är ju bra om man kan få en slant för dem på tradera. Kan man ju shoppa nya kläder för det. :-)

Mina auktioner

Kommentarer
Postat av: Berntaurora

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback