Sovit som en prinsessa

Ja jag har en gudomlig son som sover så bra på nätterna. Nu två nätter har han somnat vid 22 och sen sovit till 05:15. Lovely!! I med mat och byta blöja, men sen så har han legat vaken och kollat på sin mobil, men efter ett tag så har han mojsat in sig intill mig och ligger och goar och sen somnar han igen. Igår fick jag ju väcka han vid 08:45 för vi skulle på babymassage, men idag vakna han av sig självt vid 09:00. Så det är ju bra att han behagar vakna lite tidigare nu, då är det kanske lättare att få han i säng tidigare också.

Nyss gick min mamma härifrån, hon var hit på en snabbvisit nu på morgonen och myste med Max.
Och om ett tag så får vi besök av Heidi.

Så nu ska jag gå och leka lite med Max här.
Ljuvligt väder ute, solen skiner så det blir nog en promenad idag iaf. :-)
Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Ååh, vad skönt! Själv så känns det som om klockan ringen så fort jag lagt huvudet på kudden ;D

Postat av: sara

Visst är det skönt när dom sover bra? Vi är riktigt bortskämda, inatt sov Källa från 22:30 till 07:30

2008-03-06 @ 11:21:10
URL: http://sarasally.blogg.se
Postat av: Kristin

Vad jag blir avis :) Jag har ett matmonster här hemma!!

2008-03-06 @ 14:17:18
URL: http://lillprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback