Söndag 9 mars

Idag vela Max inte kliva upp förrens klockan var 11:30. Sömntutan där!!! Men han somnade iofs inte förrens kl 23 igår heller så.
Gjorde ett försök å la han i sin säng men det gick han inte med på. Tyvärr var han för hungrig. Men skam den som ger sig.. :-)

Idag har vi vart en sväng till Storvik och knäppte kort på sofforna och bordet som vi ska sälja. Max sov sig igenom besöket hos farmor i bilstolen han.

Sen åkte vi hemåt och fick besök av min syster och hennes man. Alltid skoj å ses! Det går ju lite tid emellan gångerna men snart så ska dem ju flytta hemåt igen. From april/maj så får dem tillgång till huset dem ska bo i utanför Valbo. Då får Max träffa moster oftare och busa. :-)

Imorgon har vi så en ny vecka och nya aktiviteter som sker. Vi ska väl ta oss iväg till IKEA och inhandla matstol till Max. Bra att ha till helgen också då vi på lördag ska se melodifestivalen härhemma med 2 par som har barn.
Iofs så kan den minsta inte sitta i matstol än då den bara hinner bli 3 veckor tills dess. Plutt!!
Men den andra som blir 1 år i april kan ju ha användning för den iaf. :-)

Nu ska jag gå och mysa med mina grabbar i soffan!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja snart får Max moster närmare så man kan gosa oftare än vad som blir nu *snyft* Tack för idag!!

2008-03-09 @ 20:25:10
Postat av: Anna

Jasså ska de flytta till mina trakter :). Vart nånstans utanför Valbo ligger huset då? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback