Snart så har vi han hemma...

Oj så jag och Max längtar efter Mattias. Märkte på Max igår kväll att han saknade nånting. Han hade svårt att komma till ro igår kväll och slocknade inte förrens framåt nästan 23.
Det är väl tråkigt att bara vara med mamma hela dagen lång. Och ingen pappa som kommer hem och busar efter jobbet som han brukar.

Men gårdagen gick iaf bra. Vid lunchtid så kom Maria och hennes Elvira förbi och vi tog en långpromenad på 1 timme cirkus. Snön den yrde och det småhaglade om vartannat. Haha!!
Så nästa gång får vi ta en dejt så barnen får se varandra. Elvira är ju 1 vecka äldre än Max hon, men betydligt mindre då såklart. Ja det är inte många som klår våran gosse i vikt och längd inte. Hihi!!

Sen vid 15:30 så kom Anna förbi och hälsa på. Vi tog oss en promenad, skönt!! Så nu känner jag mig duktig som gick 2 ggr igår. :-)

Max somna i soffan en halvtimme vid 20 och när han vaknat till och vi busat en stund så gick vi upp för att lägga oss för natten. Men som skrivet tidigare så tog det ett tag innan Max kom till ro.
Sen har jag sovit jätteoroligt inatt och vaknat till flera ggr . Max har också vaknat tidigare än han brukar och så. Men nu sover han och vi ska idag iväg på babymassage och sen ska vi hem till Therese och hälsa på och bli bjuden på lunch.

Näe nu ska jag sluta här och gå och göra mig klar för dagen.
Vad ska ni göra för skoj idag??

Kommentarer
Postat av: bondbrud

Vi ska på öppna förskolan om Nelly behagar vakna i tid nu då.;-)

2008-03-19 @ 08:36:45
Postat av: Linda

Duktig du var då som gick ut 2 ggr igår!
Jadu, här kommer det 5 stycken som ska kolla på lägenheten så det blir väl full rulle antar jag.

2008-03-19 @ 11:57:47
Postat av: Mattias

Max tröttnar nog aldrig på att vara med mamma kan jag lova men härligt att vara hemma igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback