Regnig måndag

Inatt sov våran prins bra. Fast det gör han ju oftast nuförtiden så. Så skönt så!!
han somnade med mig vid 21:30 och sov sen till 05. Sen somna han om igen och sov till 9 och en stund till somna han sen och klev sen upp vid en 10:30.
Så jag känner mig lyckligt lottad. Trodde det skulle vara bra mer vaknätter att ha bebis.

Nu ligger han i babygymmet och pratar med sina djur.
Idag var vi upp på stan och träffa Malin och gick på Marangoni och fikade. Max skötte sig jättebra! Men på slutet där vart det lite för mkt för han och han vart lite blyg.
Sen gick vi en sväng på stan och Max sov i vagnen medans.

Ikväll ska vi åka in till Köpis och Ikea vi i familjen Niemelä/Olsson. :-)

Nu tröttnar lilleman på att ligga själv i gymet så jag ska gå och roa han lite.

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Fish Games

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback