Pain

Ja det kan man säga att jag hade igår i mitt arma huvud.
Var ju till Köpis igår och träffa Heidi och Vendela en sväng och när jag åkte därifrån så fick jag jordens huvudvärk.
Väl hemma tog jag tabletter men dem hjälpte inte ett gnutta.
Så när Mattias kom hem så tog han ut Max på en promenad och jag gick upp och la mig. När jag vakna så var huvudvärken fortfarande kvar.
Max var inte på sitt bästa humör igår kväll. Han var gnällig och grinade hysteriskt.
Mattias stackarn hade det inte alltför roligt igår kväll med vår lilleman.
Jag själv låg uppe och vila/sov. Men huvudvärken vägrade släppa och jag hade så ont så jag vela kräkas.
Så efter 4 timmar tog jag 2 nya tabletter och dem började verka efter 1 timme. Tack!!!!

Max somnade gott vid 21:30 och han sover gott än. Ja han har ju vaknat 2 ggr på den här tiden såklart. *ler*

Idag ska jag och Max åka och hälsa på Linda och Nelly i Storvik. Ska bli kul och se hur dem bor.

Nu ska jag gå och grejja med lite traderakläder somjag skicka iväg till folk.

Ha en skön dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback