Krasch bong bang!!

Ja det är precis vad våran dator gjort. Suck!!!
Inte ens ett år gammal är den heller. Urtrist!!! Grrrr!!!
Men min snälla svärmor har lånat ut sin bärbara dator till oss. Visst klarar man sig utan ett tag men när jag har auktioner på tradera och så och måste ha lite koll om jag får mail och om folk satt in pengar så blir det genast knöligare utan dator.
Det återstår väl och se vad det är för fel på våran. Hualigen!!

Fick en glad överaskning när jag läste min blogg iaf bland kommentarerna. Jag har vunnit ett spjälsängsset i en tävling som en tjej hade på sin
blogg.
Så lite tur har man ibland.. :-)

Idag vart det en promenix för mig och Max på förmiddagen medans Mattias var och träna innebandy. Men jisses vad kallt det var ute. Brrr!!!
Nu ska jag gå och laga lite mat här så inte magen fylls med en massa onyttigt godis.
Men efter påsk så blir det andra bullar härhemma, då ska gravidmagen bort. *ler*

Vad bjuder eran kväll på???

Kommentarer
Postat av: Linda

Va snäll svärmor är då!! :) Hoppas ni snart får igång dumburken igen!

Va kul med vinsten förresten! Grattis!! :D

2008-03-23 @ 09:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback