Kom nudå!!

Ja nu vill jag ha våran kamera så man kan knäppa lite kort och filma på Lilleman. Det känns som att han lär sig en massa nytt som man missar att få fota.

En lite rolig grej som han har börjat göra nu är att han försöker lyfta upp huvudet när han ligger på rygg, liksom för att sätta sig upp.. Mys!!
Sen har han blivit jätteduktig på att ligga på mage och lyfta på huvudet. Hårdträning ger resultat.. hihi!! Fast han har nog inte hårdtränat så mkt men iaf en till två ggr per dag. :-)
Sen vill han sitta mkt nu. Helst ska man hjälpa han att dra sig upp från liggande till sittande. Det tycker han är roligt! :-)

Igår kväll gick vi och la oss kl 20 och Max somna bums på en gång. Men han vaknade efter 30 minuter igen och sen vela han inte somna ordentligt förrens klockan var närmare 00:00. Men han sover än och kommer säkert vilja sova tills nämare 12 idag eftersom han somnade så sent.

Idag ska jag och Max bege oss till Åhlens och spana in rean där. Hoppas det finns nå roligt kvar. :-)

I veckan ska vi på babymassage igen på onsdag och även ta oss iväg på babysim på söndag. Nu är det dax!!
Sen har vi inte så mkt mer inplanerat, blir väl några promenader kan jag tänka mig.

Nu ska jag gå upp och kika på min grymtande son och se om han sover eller är vaken.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Låter som en bra vecka! Det är ganska skönt att inte ha för mycket inplanerat heller, lite så där lagomt med aktiviteter är skönt tycker jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback