en tur ensammen...

Igår kväll var vi ut till Nisse och Susanne i Årsunda och kika på tv och myste med gotta. Max hade sovit dåligt på sena eftermiddagen/kvällen men han var på väldigt gott humör ändå. Han är så go nu så det är helt underbart!!!
Han pratar och charmar allt och alla med sitt leende.

Vi åkte hemåt vid en 22:30 och då la vi oss och Max somna ganska fort vid tutten efter lite bökande. Sen sov han ända till 07:15 imorse!!!
Och igår fick han inte flaska heller och sov ändå så här länge. Man är riktigt utsövd när man vaknar då. :-)

Max somnade om igen efter ny blöja och mat, men jag och Mattias var pigga så vi klev upp vid en 08. Sen sov Max till 10:30 och vi fick en del gjort härhemma. Rensade bland papper och satte in räkningar i pärmen och sånt där man aldrig gör annars.

Efter att jag gett Max mat så begav jag mig ensam ut på shoppingrunda. Var på Dollarstore, Rusta och sen var jag upp på stan en snabbis och gick på Trivsamt och Lindex.
Såg sen att Åhlens hade utförsäljning ,30 %, men då kände jag att jag lära hemåt innan Max vart hungrig igen.
Men när jag kom hem så hade han precis somnat lilleman.
Var skönt att komma iväg en sväng och strosa för sig själv, men vad konstigt det känns, man är ju så van att ha han med sig hela tiden.

Idag är det ju så melodifestivalen igen, får se nudå om de är nå bra låtar med. Ikväll blir vi bara hemma iaf.
Ska väl ta och grejja lite härhemma idag, städa av lite och så. Jag tror jag ska ge mig på badrummet uppe. Plocka bland alla mina sminkgrejjer och produkter som man inte använder och kasta och göra iordning fint däruppe.

Time to go....



Kommentarer
Postat av: anki.

Hihi, ja visst känns det konstigt att vara helt ensam i affärer så där!!

Postat av: Kristin

Skönt att få lite egentid och så får man sakna sin lilla älskling lite också, vilket man gör rätt snabbt!!

2008-03-02 @ 18:57:27
URL: http://lillprinsessan.blogg.se
Postat av: Arnvilma

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2010-03-29 @ 09:58:32
URL: http://arnvilma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback