En nyttig start

Igår var det superhärligt väder ute. Solen sken och vi plockade fram plastmöblerna på framsidan och där satt vi en stund i solen mot husväggen och njöt. Max han sov i sin vagn efter en promenad till Prix.
Medans vi satt därute så puttrade maten därinne. Vi skulle nämligen äta lite påskmat sådär sista dagen på påsken.
Min pappa kom ju förbi och fick ju även han en bit mat. Gissa vem som glömde ställa fram rödbetssalladen??
Jo det var jag det.... jag som älskar rödbetssallad!!!! Men tur att det vart kvar mat tills idag.

Idag börjar ju våra nya nyttigare liv. Och dagen inleddes med en fiberberikad havregrynsgröt. Faktiskt gott med gröt!!!

Nu ska jag gå och söva Max här. Han har vart vaken sen 8:30 imorse han. *ler*

Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså han börjar bli lite mer morgonpigg nu? Visst är vädret underbart!! Sol sol sol! Lite varmare temperatur kunde det ju vara... men men

Postat av: Tess

gud va härligt att kunna sitta ute!! vad man längtar till våren nu =)

2008-03-25 @ 19:25:46
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Amundgabrielle

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2010-05-06 @ 14:16:55
URL: http://amundgabrielle.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback