det går undan

Dagarna går så fort.
I Måndags var Mattias pappaledig och då fick jag en skön sovmorgon. :-)
Efter lunch åkte vi in till Gävle och gick på Barnenshus där vi kollade på barnvagnar och provkörde och fällde ihop osv.
Dem vi fastnade för var
Brio Sing och Britax Vigour 3
Tyvärr kostar dem en del pengar och ska vi ha nån av dem vagnarna så säljer vi våran Cango Nizza
Men det finns en massa vagnar som inte är välkända märken som gör kopior på vagnarna vi kikade på, men till ett betydligt billigare pris. Ska kolla upp det lite först innan vi bestämmer oss.

Igår kom Malin och Hugo förbi på förmiddagen och hälsa på, sen åkte jag och Max hem till mamma och hälsa på i ett par timmar.
Sen var vi bara hemma och lagade mat och så var det ju dax för nattning av Lilleman. Han är så envis med sin sömn på kvällarna. Men lyckades få han att somna i famnen vid en 20:15 efter vällingatund med pappa och gick sen upp och la han i sin säng.
Men som vanligt efter en stund så kommer ett illvrål från hans rum. Då är det bara att ta upp han igen och trösta han och börja om på nytt. Det är alltid på andra försöket som han somnar för natten. Knäppisen där!!!

Igår var kl 22 innan han somnade om efter massa mys i famnen. Sen som om att han har en väckarklocka inställd så vaknar han kl 01 och gråter. Mattias var upp och hämta han och jag var beredd på att ge han mat som han nu börjat vela ha igen när han vaknar där vid 01. Men inatt då kurade han bara in sig i mig och så somna han. Sen sov han till 04 då hans mage skrek efter lite mat. Sen sov vi vidare till 08:10 idag. Så skönt!!!!

Idag har jag inte hunnit funderat ut vad vi ska göra än, men det finns en del att göra härhemma så de blir nog bara en promenad med Max på sin höjd. Kanske nån som vill komma på besök då vi är billösa idag??

 Nu ska jag gå och göra dag med Max här strax, han är som en orm i mitt knä. ( han tröttna på att leka på golvet)



Paketöppning på ½-årsdagen

Kommentarer
Postat av: Anna

Gullunge där!!!

Ser hemskt roligt ut att öppna paket :)

Postat av: Tess

så lite så.. kom på en grej till, det går inte få punktering, e gummihjul lr nått sånt..

2008-06-18 @ 11:32:33
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Linda

Den där britaxvagnen va jättesnygg! INte sett förut! Annars är ju BRIO singen fin tyckerjag! Cangon hade en kompis till mig innan hon nu köpt sulky. Den va också toppen.



Kram

2008-06-18 @ 13:48:45
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback