Update

Ja nu var det ett tag sen jag blogga och vi har hunnit med en del sen sist.
I torsdags kväll kom Sandra och Patric och Nisse hit och vi grillade götta. Var skoj att ses!!

I fredags hade jag och Max äran att få ha Mattias hemma hela dagen, det var ju nationaldagen då. Vi var hemma på förmiddagen och sen på eftermiddagen åkte vi ut till Årsunda och träffa nykusinen Milton.
Jisses så pluttig han var!! Kan knappt komma ihåg att Max varit sådär liten. Tänk att man glömmer så fort. Bromsa!!!



Igår var vi till Valbo köpcentrum och vi hängde på låset vid 10 när dem öppna. Vi strosade runt och shoppade lite nya kläder åt oss vuxna.
Sen åkte vi hem och hade en mysdag innan vi vid 18-tiden begav oss till Perra och karin där vi var bjudna på grillkväll.
Var mkt trevligt och massa god mat!!

Men jag hade väldigt ont i bröstet tyvärr och trodde det berodde på att Max inte käkat på den tutten sen morgonen. Håller ju på att byter ut vissa mål mat. Bröstet var alldeles knöligt och svullet och jätteömt. det visade sig sen att jag fått mjölkstockning. Så jag har knappt sovit nånting inatt för jag har haft så ont. Max har fått tuttat väldigt ofta inatt, tur att han vaknade mkt inatt.
Ställde mig i duschen vid 02-tiden och masserade. Men nu tror jag att det har släppt. Men är jätteöm fortfarande.
Har ju inte haft nå problem alls med amningen förrutom dem första 2 dagarna, så jag ska väl glad för det iaf. Men det här vill jag inte ha igen.

Max han vaknade vid sin normala tid ( 07:30 ) trots att han kom i säng senare igår än vanligt. Så idag kommer man väl vara kocko i bollen av trötthet.

Näe nu är det dax att kiak runt lite på andra bloggar och sen blir det bus med Max.

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch så jobbigt med ont i brösten, hoppas du slipper mer mjölkstockning :S Stackare!!



Ha en skön Söndag sis! KRAM!

2008-06-08 @ 12:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback