Max kan nu bitas

Ja idag så kikade hans båda framtänder fram i nederkäken. Upptäckte den vänstra när jag gav han gröt i morse och skeden liksom slog emot. Sen har den andra kikat fram under dagen.
Max är inte nå kinkig eller så, men man märker att man får inte gärna vara där och känna.
Men kinkigheten kan ju komma än så. :-)
Kanske mkt därför han sovit så dåligt också.


Idag var vi in på Babyproffsen och kolla vagnar och vi bestämde oss för en
Babytravel Jogger


Kostar just nu bara 2295 kr annars ligger dem på 2995 kr.
Dem tar liten plats ihopfälld även fast den är så stor uppfälld. :-)
Svängbart framhjul som även är låsbart.
Ja den enda nackdelen som jag kan komma på är att Max inte kan sitta emot den som kör utan måste sitta framåt. Men det ska nog gå bra det å. Kan ju vara skoj och få kika på allt. Hehe!!
Nån med den vagnen???


Sen beställde vi även en taklampa åt Max på en lampaffär. Så den ska vi också hämta på fredag då vi ska hämta barnvagnen. Och lampan är en plafond som ser ut som en fotboll.
Vi ska börja göra hans rum mysigt nu har vi tänkt och han gillar ju fotbollar och se på fotboll på tv så det ska väl passa våran lille herre. :-)

Kommentarer
Postat av: Miian

Det är just den vagnen vi har,den är sååå bra!

Fast det säger väl de flesta om sina egna vagnen,men den är helt underbar och lätt och smidig att både köra å ta med sig!

Så grattis till ert kap!

Postat av: Miian

Kände med som du,att neckdelen var att den bara va framåtvänd,men ack vad Lowa trivs,upptäcka världen omkring sig =)

2008-06-30 @ 17:55:14
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Malin

åh, har ni oxå en Max? :-)

jag vill oxå ha en ny vagn, jag dreglar över QuinnyBuzz, men de är lite dyra..... men önska kan man alltid!

Kram

2008-07-01 @ 11:25:44
URL: http://barnlycka.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag har också den vagnen men än så länge använder jag den med liggdel (har en annan sittvagn). Men jag har tyckt om den jätte mycket tycker dock det är synd att sittdelen inte är vändbar så man kan bestäma åt vilket håll man vill ha barnet. Hoppas ni blir nöjd!

2008-07-01 @ 13:55:24
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Linda

Aha, är de så den ser ut! Hoppas ni kommer bli nöjda med den iallafall :)

2008-07-01 @ 18:33:48
Postat av: Linda

Den verkar ju jättebra den där!!



Tror säkert att sovkrånglet kan bero på tänderna =) var glad att det inte är värre gnäll i så fall =9 Här är det mammas knä o gnäll på dagarna. Men inga tänder har kikat fram ännu.



Kram

2008-07-01 @ 19:54:07
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback