Jag har slagit..

..ut golfbollar för första gången igår vid Trebo. Det var skoj, iaf när man fick iväg bra slag. :-)
Max han somna snällt i sin vagn så vi fick slå en hink golfbollar jag och Mattias. Sen gick vi över till Trebo hamn och kika lite innan vi köpte en varsin glass och mumsa på.

Igår var Max svårsomnad igen och vaknade till nångång, så jag satt mig vid hans säng ett tag och smög sen ut när han sov tungt vid en 22. Trodde han skulle vakna många ggr till som han gjort dem senaste nätterna. Men jag vart så förvånad att när Mattias kom upp och la sig vid en 00 att Max fortfarande sov. Sen vakna jag vid en 03 och Max sov än. Men vid 05 då vaknade han och vela komma in till oss och få lite mat. Duktig kille!!!

Idag ska vi upp på stan och träffa Jenny och Alva. Ska bli kul. Var längesen nu.
Men nu ska jag gå och göra dag med Max här och sen lägga han för en förmiddagstupplur.

Ha en skön dag!!!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilken härlig bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback