Framsteg...

...men ändå inte.
Max somnade till när han fick välling i Mattias famn. Vi bar upp han i sängen och där somna han om gott utan problem kl 20. Men sen så har det varit spring-vm in till han. 20:30 var det dax första gången och då lära jag ta upp och trösta tillslut, men det är faktiskt också enda gången jag behövt göra det inatt. :-)

Max vaknade ofta på förnatten 21:10, 21:20, 21:30, 21:40, 22:45, 00:30 och sen sov han ända till 03 och sen till 04, 04:40 och sen till 06:45. Då gick Mattias in och hämta han så fick han komma och få mat, vilket han inte ätit på hela natten. :-)
Som ni ser så har det varit många rundor in till han, MEN då har jag bara behövt gett han nappen och lagt han på sidan och inte ens behövt "tassa" han utan han har nöjt somnat om på en gång. Alltid nått!!

Jag känner mig ganska utvilad ändå fast jag fått sprungit upp så mkt, men så länge han inte har gråtit och tagit en massa energi av mig på det viset så går det ju bra. Men vi hoppas att han snart ska sluta vakna så ofta och om han gör det att han iner att han kan somna om själv. :-)

Idag blir det BVC, nu ska jag gå och göra mig klar här innan Max ska få sin gröt och vi ska bege oss iväg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du ser! Det kommer gå lättare och lättare.. färre springgånger =)



Ha en bra dag!

Postat av: Mattias

Snart är jag ledig och har inget att springa 50 ggr per natt bara vi slipper skrik och gråtattacker :)



Tänk om det bara kunde finnas en napp som inte åkte ur munnen då vore det perfekt!

2008-06-26 @ 11:01:23
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback